Miben más a TRX mint a súlyzós edzés?
 

Annyiban, hogy a saját testsúlyoddal terheled magad. A terhelést a kötéltől való távolságoddal növeled vagy csökkented.Minél közelebb állsz, annál nagyobb terhelést adsz a szervezetednek. Azt súlyzókkal egy vetkőzős, vagy sztriptíz edzésnél tudod megtenni. Ami azt jelenti, hogy a fekvenyomó padnál aláfektetlek asúly alá, és felpakolok, mondjuk nyolcvan kilót. Ebből ki tudsz kettőt nyomni – közben két ember húzgálja le a tárcsákat – majd70 kilóból már hármat tudsz kinyomni, 60 kilóból már ötöt is kinyomsz, és így tovább. Végül minél többet kell kinyomni a simarúddal. Ezt hívják vetkőzős programnak. Na most, ha nincs segítséged, akkor minden egyes alkalommal fel kell állnod, le kell venned a súlyokat, és csak akkor tudodfolytatni a gyakorlatot. Ez a TRX gyakorlatoknál sokkal egyszerűbb. Ha egy lábfejnyit hátrálsz a felfüggesztéstől, az 4-5 kilós súlyelvételnek felel meg a terhelésed szempontjából. Ez a terheléscsökkentés pedig sokat jelent, amikor a gyakorlat közben az erőlködéstől már jön ki aszemünk, mint az éti csigának.

 
Kiválthatja a TRX a súlyzós edzést?
 

Súlyzós edzésprogram elkezdéséhez tökéletes a TRX, mert nem enged csalni. Nagyon sokan ugyanis a súlyzós edzésnél –akarva, akaratlanul – megpróbálnak csalni. Vagy rosszul csavarják az ízületet, vagy rosszul feszítik a szalagokat, túlkönnyítikvagy túlterhelik magukat. Kötélnél a legapróbb csalásnál fölborulsz, vagy másképp jelez a kötél, hogy nem jó a tartásod, nemfeszítesz a kellő helyen, a csípődnél, a hasizmodat…

 
Melyik ad gyorsabb eredményt?
 

Van a testépítőknél egy betöltési időszak, amikor tömeget növelnek, van egy úgymond diétás időszak és van egy pucolásiidőszak, amikor a felhalmozott szénhidrátokat, zsírokat, olajokat elkezdik kipréselni magukból. Úgy kell elképzelni őket, mint egy rétegelt lemezt. Látod a különbséget egy friss izomzaton, és az évek folyamán felépítettizomzaton. Itt nem az a lényeg, hogy melyik edzésmódszer a gyorsabb eredményt adó. Mert a súlyzós edzéssel tömeget növelsz –masszívabb leszel – a kötél pedig gyorsan ad erőt, flexibilitást, hajlékonyságot, jó tartást. A profi testépítők edzéselméletből, sportelméletből, anatómiából, egészségügyből jobban felkészült, mint egy átlagember, ésamikor megbeszéljük, hogy most mellre edzünk, akkor mindketten tudjuk, hogy mit akarunk elérni. A testépítők azért kezdték el a TRX hevedereket használni, mert nagyon gyorsan bedurrantja őket, hamar tónusossá válnak azizmaik. Olyan feszüléseket képesek elérni, amit nem biztos, hogy egy súlyzóval meg lehetne csinálni.

Testépítés

KÖVESS ENGEM: 

  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean

© 2015 by DRISZKU ISTVÁN. Designed by Dzsumbi

DRISZKU ISTVÁN SZEMÉLYI EDZŐ:

SZEMELYIEDZOD.HU

Tel: +36-70/387-1075

PARTNEREINK:

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now